Pravilnik objavljanja novic in komuniciranja

Tukaj zbiramo in pripravljamo novice za objavo na Facebook strani ZEO (in morebitnih drugih straneh). Novice lahko predlaga vsak v skladu s pravilnikom. Za potrjevanje objav je zadolžena Komunikacijska skupina.
Uporabniški avatar
Blaž Cegnar
Site Admin
Prispevkov: 361
Pridružen: 29 Mar 2015 20:54
Kraj: Maribor
Kontakt:

Pravilnik objavljanja novic in komuniciranja

OdgovorNapisal/-a Blaž Cegnar » 19 Jul 2015 21:55

Na 6. sestanku UO ZEO 17.7.2015 smo soglasno sprejeli Pravilnik objavljanja novic in komuniciranja. Priložen v priponki.
Priponke
Pravilnik objavljanja novic in komuniciranja.docx
(18.34 KiB) Prenešeno 62 krat

Uporabniški avatar
Blaž Cegnar
Site Admin
Prispevkov: 361
Pridružen: 29 Mar 2015 20:54
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Pravilnik objavljanja novic in komuniciranja

OdgovorNapisal/-a Blaž Cegnar » 19 Jul 2015 21:57

Člani komunikacijske skupine:

- Hilda Rac
- Valentin Rozman
- Blaž Cegnar

Uporabniški avatar
Blaž Cegnar
Site Admin
Prispevkov: 361
Pridružen: 29 Mar 2015 20:54
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Pravilnik objavljanja novic in komuniciranja

OdgovorNapisal/-a Blaž Cegnar » 22 Jul 2015 12:17

Pomembnejši členi iz pravilnika:

2. člen
(TEMATIKA OBJAV)
Objavlja se lahko novice, ki se nanašajo na delovanje Združenja, kar obsega:
  • sestanke,
  • dogodke,
  • povabila in
  • povzetke dogodkov,
ki jih organizira Združenje. Te novice lahko objavi tisti, ki je za to zadolžen, pri čemer se lahko postopek iz 4. člena preskoči.

Cilj vseh ostalih objav je, da z njimi širimo zavedanje o rešitvah in predlogih, ki so skladni s programom Združenja. Ustrezne tematike objav obsegajo:
  • enakovrednost in enaka soodgovornost vseh nas za svet,
  • brezpogojno zagotavljanje temeljnih človekovih pravic za vse,
  • ZŽD/LIG,
  • nujnost transparentnosti delovanja za preprečevanje zlorab,
  • nesmiselnost in nedopustnost nasilja in vojn ter njihov izvor in kaj je samokorekcija zanje,
  • izpostavljanje sistemskih zlorab (denarnih, gospodarskih in socialnih) ter njihov izvor in kaj je samokorekcija zanje.

V tem kontekstu mora objava zadoščati vsaj enemu od spodnjih pogojev:
  • objava izpostavlja sistemski problem (zlorabo) in hkrati podaja rešitev za problem v kontekstu ZŽD, UTD in/ali drugih točk programa Združenja;
  • objava argumentira, zakaj je predlagana rešitev iz programa Združenja (ZŽD/UTD ali druga) ustreznejša in učinkovitejša od sedanjih ter najboljša za vse.

3. člen
(PREPOVEDANE OBJAVE)
Prepovedana je objava novic, ki:
  • poimensko izpostavljajo ali okrivljajo specifične fizične ljudi ali pravne osebe (posameznike, podjetja, organizacije, skupine), kot bolj odgovorne za neko zlorabo oz. nedopustno stanje od vseh ostalih ljudi ali organizacij,
  • nimajo spremljevalnega besedila,
  • niso skladne s tematikami, zapisanimi v 2. členu,
  • niso bile potrjene za objavo po postopku, ki je določen v 4. členu (razen novic iz 1. odstavka 2. člena),
  • če se z objavo novice utemeljeno ne strinja katerikoli član UO ZEO.

Če je novica že bila objavljena kljub prepovedi, se jo takoj izbriše.

7. člen
(UPRAVLJANJE S KOMENTARJI NA SPLETNIH STRANEH ZEO)
Komentiranje novic na spletnih straneh ZEO se lahko vklopi, ko:
  1. UO ZEO izbere vsaj enega člana KS, ki bo opravljal funkcijo moderatorja,
  2. moderator objavi pravila komuniciranja iz 10. člena tega pravilnika na spletni strani, kjer bo komentiranje omogočeno.

8. člen
(MODERATOR)
Moderator je odgovoren za pregledovanje komentarjev in preverjanje njihove skladnosti s pravili komuniciranja vsaj enkrat na dan oz. v roku 24 ur po prejemu obvestila o novem komentarju. Če se komentar ne sklada s pravili komuniciranje, ga moderator takoj odstrani, avtorja komentarja pa obvesti o razlogu, skupaj z navedbo pravila komuniciranja, ki ga je kršil. Če isti avtor komentarjev že tretjič zapored v roku enega (1) meseca krši pravila komuniciranja, mu moderator prepreči možnost komentiranja za obdobje šestih (6) mesecev in ga o tem obvesti.

Če moderator ni prepričan v to, ali nek komentar krši pravila komuniciranja, se mora posvetovati z drugimi člani KS ali UO ZEO.

9. člen
(PRAVILA KOMUNICIRANJA)
Pravila komuniciranja se objavijo na spletni strani, kjer bo komentiranje omogočeno. Vsak sodelujoči se ob objavi komentarja strinja s pravili komuniciranja:

Načelo spoštljivega komuniciranja:
Stremimo k samoodgovorni komunikaciji, s podajanjem konstruktivnih argumentov in videnj, na podlagi svojih praktičnih izkušenj, z namenom podpiranja in razvijanja praktičnih rešitev, ki so najboljše za vso življenje. Ne kažemo “s prstom” na druge, ampak zgledno prevzemamo odgovornost za zagotavljanje dostojnega življenja vsem. Upoštevamo Temeljni Principi, ki je najboljši za vso življenje: Druge upoštevam in obravnavam tako, kot bi želel-a biti upoštevan-a in obravnavan-a sam-a na njihovem mestu.

Nesprejemljiva komunikacija:
  • zmerjanje, žaljenje,
  • poimensko obtoževanje in okrivljanje,
  • trolanje: namerno objavljanje zbadljivih komentarjev, namenjenih izzivanju čustvenih reakcij in posledičnih komentarjev drugih,
  • ihtavost (močno čustveno izražanje),
  • reklamiranje.


Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 1 gost